IKA POLSKA jako spółka mająca ambicje ustanawiania standardów w branży, kładzie szczególny nacisk na profesjonalną i rzetelną współpracę z klientami w bieżącej działalności. Dążymy do umacniania zaufania i ciągłego wzrostu zadowolenia naszych klientów i firm współpracujących, poprzez oferowanie szerokiej gamy wysokiej jakości produktów na korzystnych warunkach handlowych. Kładziemy również nacisk, aby nasze personalne relacje z klientem były partnerskie i życzliwe zgodne z ogólnie pojętą etyką zawodową.
Cele te realizujemy poprzez następujące działania:
- Kształtowanie świadomości personelu w zakresie wymagań i oczekiwań klientów.
- Uświadamianie wpływu poszczególnych osób na spełnienie tych wymagań.
- Pozyskiwanie do współpracy firm świadczących wysokiej jakości usługi i kładących szczególny nacisk na ciągłe doskonalenie oferowanych produktów.
- Bieżące śledzenie przepisów i informacji niezbędnych dla prawidłowej, rzetelnej obsługi klientów.
- Uczestnictwo w programach KRD i D&B zmierzających do eliminacji z rynku nierzetelnych podmiotów gospodarczych.
- Wdrożenie innowacyjnego systemów informatycznego (ALTUM) umożliwiającego podniesienie jakości obsługi klientów.
- Wprowadzanie na rynek polski innowacyjnych, kompostowanych produktów firmy PGI.
- Wspieranie produktów podlegających procesom oksydegradacji.
- Organizację programów informacyjnych i konkursów podnoszących jakość świadczonych usług.
- Organizację szkoleń i kursów dla pracowników IKA POLSKA i firm współpracujących.
Celem polityki jakości IKA POLSKA jest stworzenie przyjaznego klimatu oraz dogodnych warunków współpracy zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami naszych klientów.